Miri, ez a kinek drukkolsz olyan aranyos!

Az iskolai rendhez Edina szinte összes eszköze le van fotózva és fel van töltve, szerintem érdemes megcsinálni.
HáromMackó, szuper, hogy bevált a speciális megtámogatás az úszáshoz! Nekünk sajnos nem aktuális, de ha vállalod, akkor beteszem a vizu eszközökbe.
Borkamama, ha be vagy lépve, akkor látod a vizuális eszközök menü összes cikkét. Ott mindent megtalálsz. A kódos vagy dobozos munkáról a youtube csatornára tettem videókat. A letölthető feladatokban van dobozos munka is, de nem mind az. A kódos vagy dobozos munkát a gyerek önállóan végzi, olyan dolgot kell beletenni, amit tuti biztosan önállóan képes megoldani. A feladat (nevezhető másnak is) az az, amit asztalnál, segítséggel vagy "játékvezetéssel" végez a gyerek. A kódos pihentető, önbizalom erősítő, a feladatban fejlesztés van. A szabadjátékot is tanítani kell, az egy külön fejlesztési része/ideje a napnak. Azt, hogy melyikre mennyi időt adsz, hogy tervezed meg a feladatokat, az függ a gyerek képességeitől (pl. mennyi ideig bír egyáltalán koncentráltan dolgozni) és erősen függ attól is, hogy mennyi időt tudsz rászánni, nem csak magára a fejlesztésre, hanem a feladatok előkészítésére.
Spontaneitás? Inkább az a nehéz, hogy minél kevésbé legyen az ember spontán.
El kell menni szülőtréningre, mert lehet találni a neten szinte mindent, de ahhoz, hogy értsd, hogy mit csinálsz, kell az alap.