Az auti.hu oldal süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer.
A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek.
Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük olvassa el a Jogi Nyilatkozatot.
LOGIN
Regisztráció
Avatar
Nincs még fiókja?

Regisztrációjával hozzáfér a letölthető feladatokhoz, vizuális eszközökhöz és hozzászólhat a fórumhoz is, valamint feliratkozik hírlevelünkre és elfogadja a felhasználási feltételeket.

Elfelejtettem a jelszavam - Elfelejtettem a felhasználónevet

Felhasználó
Jelszó

 

Nem beszélő, vagy nagyon kevéssé kommunikáló gyerek esetén célszerű olyan megoldást választani, ahol nagy hangsúlyt fektetnek a kommunikáció fejlesztésére.  Államilag 100%-ig finanszírozottan ez csak gyógypedagógiai intézményekben képzelhető el (EGyMI ill.  gyógypedagógiai iskola). Szintén nem jön szóba más lehetőség, ha a gyermekünk erősen viselkedészavaros, vagy jelentős túlérzékenysége van (mivel a gyógypedagógiai csoportok kislétszámúak, szemben a többségi iskolákban általános 25-30-as létszámmal). Ha az autizmus értelmi fogyatékossággal társul, akkor gyakorlatilag csak a gyógypedagógiai iskola az egyetlen lehetőség.

A folytatáshoz kattints a Bővebben gombra!

Bővebben: Iskolaválasztás: A gyógypedagógiai intézmény előnyei és hátrányai