Labolen, én egyszer voltam egy babzsákos foglakozáson, ott 5-6 éves gyerekek voltak.
Amire vissza tudok emlékezni így kb. 2 év távlatából: A kérdések egy része a többi gyermek élményére vonatkozott, ugyanis a fejlesztőben korábban a gyerekek egy rajz alapján elmesélték az élményeiket, és így gyakorolták az egymásra való odafigyelést is. Voltak olyan kérdések is, amik a gyerekek ruházatára, kinézetére (szemszín, hajszín, hajhosszúság) vonatkoztak.
A foglalkozáson volt zsákos játék is, egy nagy zsákba különböző tárgyakat tettek bele, és tapintásra ki kellett találni, hogy mi az, amit éppen megfogott a gyermek, vagy épp fordítva, a játékvezető mondta meg, hogy vegye ki pl. a lufit az, akinek a babzsákot dobta.
Volt még memóriajáték, kisfiam nagy kedvence, ezt itthon is sokat játszottuk, de akkor ő volt a játékvezető.

Lego duplo, illetve Playmobil figurákat tett ki a játékvezető, meg kellett figyelni a gyerekeknek, hogy hogy helyezkednek el, aztán ő egy kendő alatt valamit változtatott rajta (pl. a kutyát feltette az asztalra), és aztán a gyerekeknek meg kellett mondani, hogy mi változott, de itt is dobta a babzsákot.
És még egy játékra emlékszem, és hát ez ment a legnehezebben a gyerekeknek. Újságból kivágott képekről kellett megmondaniuk, hogy vajon mi történhetett és mit érezhetnek a gyerekek (pl.: a képen épp két kis gyerek cibált egy játékot).
Egyébként erről a babzsákos foglalkozásról a Modellprogram... kiadványban (amit le lehet tölteni) is van egy összefoglaló anyag, az adhat még ötleteket.