Kisstim, köszönöm szépen a sok ötletet, remélem apa tényleg hozza.
Az én mailcímemet is körbeküldheted belső használathoz, csak ki ne kerüljön sehova.
Szanya, nektek lehet a képanyag már nem lesz nagyon fejlesztő, bár ismétlésnek lehet nem baj.
Szanya mégsem írtam, a probléma banális, csak most nem akarok 1 hónapot a gép előtt görnyedni, ha már letöltöm a programot ugye, akkor azt jó lenne kihasználni rendesen..
Jó ha javul a szövegértés ennek örülni kell, biztos vagyok benne hogy hozza majd magával a beszédben való javulást is.
Én most nem is azt látom bajnak, hogy nem fejlődik a gyerek hanem, hogy be nem hozza a társait, mert közben a csiga huss... na jó...szóval a többi NT gyerek is fejlődik nincs megállás és mikor már örülök, hogy de jó ezt is tudja meg azt is végre, akkor látom, hogy de basszus a korosztályának meg már ezt és azt is tudnia kell és ez egy örökös versenyfutás hogy utolérjük a normál fejlődésüeket...
Hogy egy kicsit jobbat is írjak tegnap olyanokat rakattam ki pecsből, hogy:
Kérek nagy sárga gumcukrot, vagy kérek kicsi fehér gumicukrot. Láttam, hogy nehezen ment neki, két jelzőt is cserélgetni, de értette. Ez sem egy olcsó játék, mert a nagy is be szokott kapcsolódni ilyenkor.
Képzeljétek az NT fiammal napirendet csináltatott az apja, mert annyira szétfolyik, lehet nála is megoldás lesz, no majd meglátjuk...
Előbb még apát is meg kellett győznöm, amikor az kiakadt hogy ő nem tanul a gyerekkel, mert hogy az annyira nem akar és akkor legyen utcaseprő kész. Apát meggyőztem ne vegye le a kezét a nagyról, nézze meg a kicsivel is mit küzdünk, hogy mondhat ilyet. Ma látom a fiam asztalán saját írásával ott van a napirendje. No nem állítom hogy nem 4* annyi a gépidő mint a tanulás, viszont péntek lévén egye fene. A holnapi napirendjét majd megint apa írja.