Tomger, igen, eddig is így gondoltam, de most már annyira égető ez a dolog, hogy nem lehet tovább várni, illetve inkább azt mondom, hogy már minden tekintetben késő.

G. szerintem nagyon jól halad és nem lesz szüksége logopédiai osztályra később. Neki is ugyanaz a problémája a beszéddel, csak enyhébben. Épp ezért később nagyobb súlyú lesz nála az autispec. fejlesztés. Mi egyszerűen még nem tartunk itt! Lehet, hogy egyszer majd a távoli jövőben mi is eljutunk odáig, hogy fontosabb lesz a szociális fejlesztés, na de most még nem ez a helyzet.
Na mindegy, remélem, hogy tudok holnap beszélni a szakértőivel, hogy jelöljék ki az ovit, mert ez a bizonytalanság nagyon gyilkos.

Egyértelműen kell neki még egy év, hogy javuljon a beszéde, ha már ez irányú fejlesztést nem kap. (Illetve az utazó gyp. foglalkozik ezzel a dologgal is, de az nagyon kevés, hiszen millió más dologgal is foglalkozik. Külön csak a nyelvtanra és a szókincsre kellene, hogy kapjon napi min. 1 órát, de inkább többet.)
És ahogy írod: "nem bírok mindent magam managelni", pedig próbálom én is, de nem értek hozzá, nem ez a szakmám, és a TEACCH-el ellentétben logopédiai órát még nem is láttam, tehát megtanulni se tudom.

Az Én is tudok.. tanári kézikönyve meg jó, de nem elég, variálni kellene és mivel nem láttam még mintát, hogy hogyan lehet a dolgokat kombinálni, hát nem nagyon megy.

Már belemennék kompromisszumba én is, ha legalább valamennyire helyzetben tudná tartani a logopédus, de nincs. Próbáltam megint keresni, de egyszerűen nincs, nincs. Tele vannak.