Mennyi idő alatt lettél kész a Nottingham-el? Nekem az első rettentő sokáig tartott. És szintén egy csomó mindent le kellett próbálnom.
Cukorka kibontása nálunk is jó...

Ez jó kérdés, hogy engedd-e önállónak lenni. Valószínűleg jobb, ha hagyod. De hogy hogyan bírd akkor beszédre, azt nem tudom! Csak nehogy leszokjon az önállóságról.
Az IQ tesztet megnézted? Betettem DB-be.
Elkezdtem a hajtogatós tanítását, úgy döntöttem, hogy inkább részletekben csinálom (mivel előtte már kibuktattam mással...), úgyhogy annyit csináltunk, hogy félbehajtottuk a papírt 2x. Elsőre nem rossz, ugyan mindenáron hosszában akarta meghajtani, de értette, mit akarunk és miután jó irányba raktuk, azután már ment a dolog. Persze még gyakorolni kell, de elsőre jó ez.
Amin kibukott, az viszont óriási pofára esés volt. Annyit módosítottam az utánzós babzsákoson, hogy nem a saját fejünkre kellett tenni a babzsákot, hanem a mellettünk ülőére. "A babzsákot a mellettem ülő fejére teszem." De ő csak a sajátjára rakta, minden áron. Egyrészt ez egy merevség, az odáig érthető. De rájöttem, hogy kb. semmi nincs meg neki a mondatból: mi az, hogy mellettem, mi az, hogy ülő, mi az, hogy fejére??? Azt tudtam, hogy helyhatározók nincsenek meg, azért is akartam ezt csinálni, de hogy zavarba hozza a ragozás... hogy nem tudja, hogy az ül és az ülő ugyanaz... meg, hogy a fejére az azt jelenti, hogy az ő feje... Remélem, hogy megint csak sztrájkolt, mert ha még ez sincs meg...