Az enyémet nem érdekelte a pörgetés. Tetszett Neki a búgócsiga, de csak azért, mert mindig megállította. Amikor rájött, hogy kell megpörgetni, már nem volt kihívás, és meg is unta.
A potyogtatás is csak annyiban érdekli, hogy főként vízbe dobált valamit. Először még a formabedobó tetejét is levette, és úgy illesztette bele a formát (mintha "kirakó" lenne) mert nem tetszett neki, hogy beleesik a kocka.
Vízzel voltak vicces helyzetek. Pl. amikor ittam az almalevet kint, Ő meg arra járt, és beledobott egy kavicsot. Vagy amikor a szomszéd fiú le akarta önteni a testvérét egy vödör vízzel nyáron, így futott utána, a fiam meg utánuk, hogy beledobjon egy kavicsot. De nagyon élvezte.

Mi is.

Ha sietünk az oviba, simán elmegy a pocsolya mellett, vagy bármi víz mellett, nem kell megállni, hogy mindenáron beledobjon valamit.
Szerencsénk van, mert a faluban az óvoda meg az iskola is integráló. A suli benne is van a listában.
Nem messze van innen a munkahelyem is, abban a városban van a gyerekorvosunk, és ott van egy autispec. általános iskola is. Azt mondta, hogy majd Őket azért kérdezzük meg, mert tudnak segíteni, ha másban nem, ötletekkel, hogy az integráló iskolában elboldoguljon.
Elég sok dolgot megért. Az általa kedvelt tárgyaknak kíváncsi a nevére, és meg is jegyzi, így ha kimondjuk a megfelelő kulcsszavakat, amiket már ismer, akkor kapcsol, és elkezdi keresni.
(pl. Hol a cumid, hol a cumisüveged) Baj csak azért van, mert persze a tesója elteszi.
Nagyon örül, amikor csak képen látott tárgyat meglát élőben, és felismeri. A legújabb a zászló. Az oviban mutatta mindig a jelek között, és megmutattam neki, hogy az ovira ki van tűzve egy igazi. Azóta azt mindig megcsodáljuk hazafelé.
A térérzékelésem nekem is pocsék, úgyhogy én is csodálom, hogy a fiam ennyire jól elboldogul. Mondjuk az apja is ilyen.