Makilla: kérek egy email-t!
Lucy: Persze kellenek konkrét címek!
Macikám:[hide]Ne hagyd magad! Oké magántanulósság, de mért is. Én egyáltalán nem látom a kockázatot a "szegény nt" gyerekekre nézve, Z. -nek pedig nem lenne pozitív. Rövidre kell zárni! A magántanulósságot akkor kezdeményezhetné, ha a gyerek veszélyes lenne és akkor is csomó minden kell hozzá. Dávidnak volt egy oszt. társa (integráló suli[) anno aki terrorizálta a gyerekeket,tört, majd pszicho gyógyszer hatására az órákon aludt, a szünetben püffölt. Rendkívüli szülőik tömbkellegét ültük végig mire végül nem is az iskola tudta eltávolítani, hanem a szülő vitte el a nyomás hatására. Majdnem vége lett az évnek. Dávidot amiatt nem bántotta, hogy megfenyegettem az Erdész klánnal. A kis 3H pedig beijedt.
Szerintem, ha már ilyen megszokott konzultációsak vagytok!: Én a te általad említett fejlesztésnél a szabálytartás, figyelem és amiket írtál (bent segítse a fejlesztő, ha nincs lemaradva. rajzolgatni te is tudsz otthon vele, ezt jelezd), és ami a kezdetekben volt ahhoz visszatérést szorgalmaznám. Persze írásban jelezném az igazgató felé + elzárkózunk, nem akarjuk a magántanulósságot! Segítsék a sikeres integrációt, mert többen hisznek az integrációban. Persze "nyaljál"

egy kicsit az ig. felé, hogy mennyire meg vagytok elégedve az ő általa vezetett intézménnyel....stb. blabla. A mi hiszünk abban, hogy megoldják, közösen megoldjuk! -sokszor csodákra képes, még kapukat is kinyit!

/hide]
Csino: Értem én a szívfájdalmad, mert tényleg csak a tudatlanokkal szemben hatalom az aspi szó. Én nyíltan vállalom az autizmus szót, bár van hogy, nem beszél azzal indítok, ez ember függő is. Sokszor nem akarom, hogy paff legyen az illető v. sajnálkozzon. Emiatt mondom, hogy ő autista és beszélni kezdek a gyerekről, hogy miben erős és miben nyilvánul meg a mássága. (persze nem kell mindig negatívval indítani) Sok helyen nem is volt kérdés. Az a baj, hogy az emberek tudatlanok ill. szegényes a tudásuk. Rá fogsz jönni, hogy az autizmus dg. a gyereked kapta, te meg egy nevelői (társadalom) feladatot! Különben, ahogy gyűlik a papír úgy változnak a dg. kódok. (egyik aspit fog írni, akkor a következő átveszi, a másik marad az auti mellett és még bejöhet mellé a beszédértés zavar...stb) Te nyugodtan mondhatod bármelyiket a megbeszélések során, sokszor a papírt csak átfutják v. berakják a többi közé.