Gyerekek ez az értő olvasás is olyan, mint a beszéd értés, rá kellett döbbennem. Nem tudom megérteni, hogy éppen mi miért lesz az ami.
pl: A tehén füvet eszik- megy a vonal a legelésző tehénhez.
Mi eszik füvet? - megy a szúnyoghoz, majd mikor morgok javít a zebrára. (azt legalább tudja nem tárgy eszik.)
Mi eszik szénát?- megy az orvoshoz, de ott a tehén is..
Nem segített neki sem a MI-tehát nem lehet az orvos.
Viszont a Lisztből készül a kalács- ott megy a kalács
Mi készül lisztből? - húzza a kenyérhez. Gőzöm nincs mikor ismeret hiány, mikor nem figyel. Bár az már megfigyeltem jobban mennek neki az állítások. Mindamellett olyan, mintha az egész lapot befogná és a mondatoknál csak vadul húzogat a képhez. Nem tudom olyan gyorsan olvasni, pedig én írom, mint ahogy ő kötöget.

Lucy ill. vki nem tudtok olyan rövid szöveget, ami ismeret anyagot okít, majd visszakérdez, de ne írni kelljen v, rajzolni? Gondoltam írok állatos mesét és a végére képeket ragasztok. Kik a szereplők? Mit evett a nyúl?- Mondjuk még a karikázás nehezen megy, de majd ezt is a kérdőjelhez húzza.
Sajnos az elsős munkafüzet is nehézkes, ahol színezni kell v. rajzolni.

Annyira munkaigényes ez a fajta tanítás.
Kreatív ötleteket is várok v. programokat privibe, hogy mit lehetne!
Látom
Vendégek elől rejtve. Jelentkezz be vagy regisztrálj a tartalom teljes megtekintéséhez.