Magnoviba is kijönnek koraiból vagy az Aut Alapítványtól?
Ha én maradnék ott azt is lehetne, csak már olyan jó volt hogy elfogadta, hogy anya elmegy és 2,5-3 órát nem velem van és ez is csak 1héten 3 nap.(És persze az óvónénik sem akarják hogy ottmaradjak. Szerintem kettőnk kapcsolatban sem jó mert olyan nehezen szakad el tőlem.)
A pecs még csak az egyik, gyanítom leginkább egyedül játszik a fiam és ezt is irányítani kellene, kicsit eröltetni, de hamar ráhagjyák ezt is. Semmit sem akar csak a vonatokkal játszani. Az ovónő azt mondja még kicsi, de sztem igenis eröltetni kellene hogy részt vegyen a közös tevékenységekben. Festés, gyöngyfűzés...igen egy asszisztens kellene aki látja hogy mikor mit lehetne kihozni a hlyzetből. Persze nem megerőszakolni akarom, de legalább 5 féle asztali tevékenységből 1-2 be oda lehetne csalni. Tud gyöngyöt fűzni és tud ecsettel a papírra maszatolni itthon. A koraiban az egyéni gógyped órákon simán odaül amint kéri a gyógyped.
EDINA hova dugtad a fiad porteéját,

kérjük vissza!! a kicsimnek persze a repülő is tetszik..)
Napirend - értem ám én hogy erre megoldás lesz a napirend, de még az elején járunk a napirend betanulásának és nem is itthon vannak problémák. Egyelőre a pecs-el próbálkozom az oviban, a napirend aztán következne. És ugye ez egy a megszokottól eltérő helyzet volt, mert csak rövidebb ideig voltak kinn. ahhoz hogy ez a zökkenő kiakadás nélkül menjen ahhoz már profin kellene napirendezni, hát erős kétségeim vannak affelől hogy ez itt menni fog. Pedig nagyon kevesen vannak az oviban és a gyerekek is nagyon aranyosak!!!!
Sajnos az ovónéni első kérdése az előadás után, (ami a legtöbb pedagógusé is lenne) milyen kártyával tudom rávenni hogy jöjjön oda festeni.
Mondtam az majd a következó módszer a Napirend, elöszőr a gyerek kér. Majd csak azután kérünk mi a napirenddel.
Szemlátomást azt hogy a gyerek nem kér nem tartotta problémának.