ÁgiViki, szerintem nem kell nektek logopédus. Pontosan azért nem, amiért nekünk sem az kell. Viszont az tény, hogy nagyon hasznos tanácsokat kaptam. Arra gondoltam, hogy nem hajtom tovább ezt a logopédia dolgot, mert nagyon fárasztó mindenkinek és nem biztos, hogy ér annyit, mint amennyire kimerítő a gyereknek. Viszont lehet, hogy kérek egyéni tanácsadásra időpontot a logopédustól, mert látszik, hogy éveket foglalkozott autikkal és tényleg jók az ötletei. Amiket most mondott, az legalább 1-2 hónapra elég feldolgozandó anyag.
Lucy,
Vendégek elől rejtve. Jelentkezz be vagy regisztrálj a tartalom teljes megtekintéséhez.
Champ, én soha nem fogok hozzászokni a korai keléshez. Az iskola emiatt egy rémálom volt nekem, még korábbra kellett járni, mint most a gyerekkel és messzebbre. Brutál volt. Szerintem egyébként itt mindenki korábban kel mint én, de abban viszont biztos vagyok, hogy mégis én vagyok a legfáradtabb...

Sztenderden úgy érzem magam, mint egy zombi.
Daisy,
Vendégek elől rejtve. Jelentkezz be vagy regisztrálj a tartalom teljes megtekintéséhez.
Sephora, heti 2 torna van az oviban, egy mozgáskotta és egy készségfejlesztő ovistorna, délutánonként pedig az Egymiben lesz heti 2, az egyik Ayres, a másik pedig akadálypályás. Terveztem, hogy megyünk a BHRG-be Zita nénihez felmérésre és konzultálni, de pont a megbeszélt időpont napjára belázasodott a gyerek, nem tudtunk menni, azóta meg elbizonytalanodtam, hogy van-e értelme itthon TSMT-zni, ha heti 4 csoportos torna van. Az ovisra ráadásul mindig előrekészülünk, tehát összesen heti 6 tornaóra. Viszont a TSMT meg tök más lenne. Nem tudom, hogy legyen vagy se.
A jó időre való tekintettel ma voltunk játszótéren (már tök rég nem voltunk, nem volt rá idő) kettesben. De mint már tudjátok, ha kettesben megyünk játszóra, velünk mindig történik valami kaland... Most is. A játszótéren összesen 1 darab gyerek. Az enyémnél sokkal nagyobb, olyan 8-10 éves. Láttam, hogy valami nem stimmel vele, ezért a lehető legközelebb próbáltam mindig lenni hozzájuk. A srác azt játszotta, hogy beállt Z. útjába és nem engedte tovább (pl. sorompót csinált a karjából) és jelszót kért. Persze nem tudtuk mi az, meg Z. nem is értette, emiatt egyszerűen megfordult és ment másfelé. A srác kergette, megfogta (akkor rászóltam, hogy ne fogja meg, mert megijed), rázta maguk alatt a függőhidat, fantáziajátékosan ordibálta, hogy megszökött a fogoly (tudjátok, mennyire bírom az ilyet...

), mindazonáltal Z.-nek nagy vonalakban tetszett a móka, csak én láttam, hogy a fiú kezdi magát túlságosan belehergelni a dologba, nem volt agresszív, de nagyon féktelen ("Elkaplak, te tökmag!") és láthatólag nem vette észre, hogy Z.nem érti. Már kezdtem némileg aggódni és kezdeményeztem, hogy álljunk tovább, amikor a srác anyja elhívta a gyereket, hogy menjenek leckét írni. Némi ordítozás után el is indultak, de az utcán is folytatták az ordibálást, ill. a fiú ordibált ("Én nem megyek sehova, hagyjál békén", stb.), csak lestem.
Ti mit csinálnátok egy ilyen helyzetben? Kismillió ilyen lehet az iskolában, ahol nem áll a sarkukban a tanár. Ez nagyon aggaszt! Mégis a magántanulói a legbiztonságosabb.