Még 2 éves se volt, mikor a számítógépeket már készségszinten kezelte. A Montessori tornyot nem tudta összerakni, nem evett egyedül, nem beszélt, nem is nagyon voltak önállósági törekvései, de a számítógépet már egérrel, touchpaddal, ülve-állva-fejenállva is tudta használni.

A kedvenc weblapjait be tudja írni a címsorba (a kezdőbetűt, és a legördülőből megtalálja), a meséit elindítja a media playerből, a zenéket szintén, albumok közt váltogat, a játékos oldalakon simán játszik. A youtube-ot nem engedem neki egyedül használni, a többinél hagyom érvényesülni.
Nálunk is volt a bicikli...

Nekünk is volt ismétlős időszak, de akkor nem 3-4 ment, hanem folyton ugyanaz. Szerencsére nem tartott sokáig.
Igen, nálunk is ez van, addig kattogtat, míg mindent megtalál. Gondolom szókép alapján ismeri fel a mappákat, mivel csak pár betűt ismer.
Az autisták tanításában egyértelműen alapvető fontosságúnak kéne, hogy legyen a számítógép. Remélem egyszer eljut addig ez az ország, hogy rájönnek, hogy a katedrán való szövegelés helyett célszerűbb interaktív vizuális anyagokat használni (még NT gyerekeknél is).