Jó olvasni soraitokat, Marcoék iskolája tényleg nagyon szimpi, remélem a Sz-ben is hamarosan rendeződnek az év kezdéshez kapcsolódó bizonytalanságok!
Miri, meglepőek ezek a rituálék! Nálunk inkább félelmekkel kapcsolódik össze furcsa viselkedés, nem pont ilyen, de a végeredmény hasonló, pl nem mer odamenni a garázshoz mert fél a redőnyös ajtajától.
Szanya, ha esetleg egyeztetsz az EGYMIvel, elmehetnék veled én is? Elképzelhető, hogy nem tudom megoldani, mert még csak pár hete dolgozom, de szeretnék szétnézni. Igaz nekünk még nem aktuális az iskolakérdés, de nem árt idejében szétnézni.
Logopédus, igen, sajnos tavaly félévkor tudtam meg a mi ovis logopédusunktól(akkor már kb 4* beszélgettünk el külön fogadóórán, évelején felmérte a fiam beszédértését többrészleteben, szóval foglalkozott a gyerekkel), hogy ő nem fejlesztheti a fiamat, mert nem keverik az sni-s gyerekek fejlesztését az nt-kkel. De én akkor már annyit rágtam a fülüket, hogy nekünk kifejezetten logopédiai fejlesztés kell, hogy végül az ig nő kérésére 3 fejlesztőórából egyet visszavettek az utazó gyógypedtől és arra az órára kértek ugyancsak az EGYMI-ből logopédust. Azzal a fejlesztéssel nagyon elégedett voltam, remélem, hogy azt a szakembert ebben az évben is megkapjuk. (Szanya ha érdekel elküldöm priviben kő, elsőre kicsit furi, de szakmailag sztem jó.)
Nálunk eddig minden pozitív, ma a ,,szigorú" óvónéni is nagyon megdicsérte a fiamat, hogy mennyit fejlődött, mennyire szépen irányítható és válaszol a kérdésekre. Most második napja nincs vele az asszisztens, mivel megérkezett a másik auti kisfiú is, és most nagyon nyit a többi pedagógus felé is, végre válaszol nekik is nem csak az asszisztensen lóg naphosszat. Focizott a kis barátjával, leült rajzolni kérésre, bevonható volt mindenbe, remélem így is marad. Persze estére nagyon fáradt. Minden este befigyel egy hiszti lefekvés előtt.
Ilyenkor újabban ezt a verklit nyomja:
II:Nem akarom, nem akarom :II
Mit nem akarsz?
II:Nem akarom, nem akarom :II