Mi is szánkóztunk, de L. annyira nem élvezte, csak párat csúszott. Bezzeg a lányom!

De szerencsére ő mér magától felhúzta a szánkót, így én csak irányítottam, hogy mikor indulhat. Mondjuk nálunk csak 4 méter magas kis domb van, ott könnyű dolgom volt.
Naplózás: Mi úgy csináltuk, hogy ovi után leültünk, és én lerajzoltam pálcikaemberkékkel, hogy mi történt aznap. De ezt úgy, hogy csak azt rajzoltam, amit ő elmesélt. Annyit tudtam a napjáról, hogy reggel bement az oviba, valamit játszott biztosan, aztán volt valami feladatozás, aztán udvar, aztán ebéd. Ezekre rákérdeztem, és ő mindig mondott valamit. Eleinte mindig ugyanazt mondta, vagy azt, amit a húga mondott, de idővel egyre több mindent tudott mesélni. Főleg, mikor egy-egy részletet konkrétan tudtam a napjából. A végén meg megbeszéltük, hogy mi volt a legjobb dolog, és mi volt a legrosszabb. Ezt is ő választotta ki. Nem tudom G. mennyire beszélget ilyenekről, vagy el tudja-e mondani hogy mi történt vele. Nekünk is sok gyakorlás volt, de ezt nagyon szerette a fiam. Vissza is hozom megint, most egy kicsit hanyagoltunk mindent, mert nagyon lázadt. De ezt szereti. Le is videóztam egyet, majd felteszem a db-ba.
Ez nem olyan, amit vissza lehet nézni, mert nem rajzoltam szépen, de azonnali volt, nem kellett sokat szerkeszteni, fotózni. És arra jó volt, hogy megtanult vele mesélni, és látta képen is, amitől még több minden eszébe jutott a napról.
A fejlesztőhelyén is van ilyen feladat, hogy vinni kell egy élményt, amiről mesél. Én már ide is csak rajzolok, vele együtt megbeszéljük, hogy mi volt a legjobb a hétvégén, és azt lerajzolom pár képpel, ő meg erről tud mesélni. Nagyon letisztult, nem vonja el a figyelmét semmi részlet a képen. Nekem azt mondták, hogy ez még talán jobb is mint a fotó, mert vele együtt készül, és nagyon egyszerű, könnyen tudja értelmezni.
Nekünk ez bejött. Emellett van az eseménynapló, amit külön fotókkal lehet csinálni, hetente egyszer.