LOGIN
Regisztráció
Avatar
Nincs még fiókja?

Regisztrációjával hozzáfér a letölthető feladatokhoz, vizuális eszközökhöz és hozzászólhat a fórumhoz is, amennyiben elfogadja az Adatkezelési szabályzatot.

Elfelejtettem a jelszavam - Elfelejtettem a felhasználónevet

Felhasználó
Jelszó

Kecskemét

Fenntartó: INNOVÁCIÓS ÉS TECHNOLÓGIAI MINISZTÉRIUM
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: SZIR 2021.05.19.
Fenntartó: INNOVÁCIÓS ÉS TECHNOLÓGIAI MINISZTÉRIUM
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: SZIR 2021.05.11.
Fenntartó: INNOVÁCIÓS ÉS TECHNOLÓGIAI MINISZTÉRIUM
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: SZIR 2021.03.21.
Fenntartó: INNOVÁCIÓS ÉS TECHNOLÓGIAI MINISZTÉRIUM
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: SZIR 2021.03.21.
Fenntartó: INNOVÁCIÓS ÉS TECHNOLÓGIAI MINISZTÉRIUM
Intézménytípus: szegregált
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: SZIR 2021.03.21.
Fenntartó: INNOVÁCIÓS ÉS TECHNOLÓGIAI MINISZTÉRIUM
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: SZIR 2021.03.21.
Fenntartó: INNOVÁCIÓS ÉS TECHNOLÓGIAI MINISZTÉRIUM
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: SZIR 2021.03.21.
Infoautista csoport
Fenntartó: Kecskeméti Tankerületi Központ
Intézménytípus: szegregált
Gyógypedagógus: van
Vizuális támogatás: ---
Forrás: KIR 2019.01.27
InfoPozitív szülői visszajelzés. Autizmus centrum.
Fenntartó: Kecskeméti Tankerületi Központ
Intézménytípus: szegregált
Gyógypedagógus: van
Vizuális támogatás: igen
Forrás: KIR 2019.01.27
Fenntartó: Kecskeméti Tankerületi Központ
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: KIR 2020.06.10.
Fenntartó: Kecskeméti Tankerületi Központ
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: KIR 2019.01.05
Fenntartó: Katedra Iskolai Alapítvány
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: KIR 2020.06.10.