Ha a nyakán lógna egy asszisztens? - még jobban érezné a saját másságát és a gyerekek is jeleznék, hogy jé neki van egy hát védje. Amúgy se mindig liheghetne a gyerek nyakában, az nem segítség. Szerintem az osztály része kéne, hogy legyen az asszisztens, olyan tanár segéd.
Tényleg a gyerek segítség lenne a legjobb és az oszt. főnöki órákon szituációs játék keretében lehetne szoci.-komm. tanítani nekik v. drámát.

+ nem ártana a közös munkát megtanítani a gyerekeknek.
Sose felejtem amikor a psziho tanár azt mondta írjuk le kivel barátkoznánk szívesen, akivel amúgy nem. Ill. kit utálunk és miért.-ezt bojkottáltam mert mondtam szemétség, de hogy nem árt ha tudja az illető mit ront el és ő úgy gondolta, hogy azután felsoroltatja velünk a jó tulajdonságait is. Persze csinált statisztikát kik a favorit gyerekek kivel menne el mindenki bulizni, kit tart az osztály okosnak...stb. Utáltam az ilyet. Az inkább jobban tetszene, ha minden gyerek mondana egy kedves mondatot a másiknak: - Tetszik a mosolyod!....stb.
Szanya: Sajnos a tanterem ablakán se tudod meglesni, hogy nem a fsz. van a terem.