Egyrészt szó volt arról, hogy a meglévők közül hogy választanak: gyerek, környezet, család figyelembevételével, meg hát a terapeuta is számít. A másik rész az volt, hogy mik vannak ma piacon. Hasznos és autizmus specifikus és bizonyítottan az, (TEACCH meg ezek) Van ami hasznos, csak még nem bizonyított, de kutatják, ezek a kommunikációs témák, aztán olyan, ami hasznos lehet egyénenként, bár tök nem autispecifikus, de a gyereknek jó, ilyen a művészetterápia, meg én ide sorolnám az állat asszisztáltat is, szóval ami csak kiegészítő. Aztán van, ami nem bizonyítottan nem hasznos, vagy hasznos de tök nem autizmus specifikus, mint a diéták, és van , ami bizonyítottan káros.
Hogy egy új vagy meglévő terápiát hogyan kutatnak, hogyan követnek, hogy hasznos vagy sem. Ilyesmik voltak.
Ami még érdekes volt és egyből te jutottál az eszembe, hogy kint már nem is adnak nevet a terápiás irányoknak, mert nem akarnak kategorizálni, hanem hogy rugalmasan a legjobbakat kell ötvözni a gyerekre szabva.