LOGIN
Regisztráció
Avatar
Nincs még fiókja?

Regisztrációjával hozzáfér a letölthető feladatokhoz, vizuális eszközökhöz és hozzászólhat a fórumhoz is, amennyiben elfogadja az Adatkezelési szabályzatot.

Elfelejtettem a jelszavam - Elfelejtettem a felhasználónevet

Felhasználó
Jelszó

Paks

Fenntartó: INNOVÁCIÓS ÉS TECHNOLÓGIAI MINISZTÉRIUM
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: SZIR 2021.03.21.
Fenntartó: Szekszárdi Tankerületi Központ
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: KIR 2021.03.17.
Fenntartó: Paks Város Önkormányzata
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: KIR 2019.01.29
Fenntartó: Paks Város Önkormányzata
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: KIR 2019.01.29
Fenntartó: Paks Város Önkormányzata
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: KIR 2019.01.29
Fenntartó: Aranyhal Waldorf Pedagógiai Egyesület
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: KIR 2018.01.02
InfoSzülő által beküldve: Az alapító okiratban az autizmus nincs nevesítve, de felveszik az autista gyerekeket, ha a szakértői integrációt javasol. "Minden segítséget és fejlesztést (elfogadást) megkapunk. Jó az iskola, jó a vezetés."
Fenntartó: Szekszárdi Tankerületi Központ
Intézménytípus: integráló
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: Beküldött adat 2018.08.23
Fenntartó: Szekszárdi Tankerületi Központ
Intézménytípus: szegregált
Gyógypedagógus: ---
Vizuális támogatás: ---
Forrás: KIR 2018.11.21