LOGIN
Regisztráció
Avatar
Nincs még fiókja?

Regisztrációjával hozzáfér a letölthető feladatokhoz, vizuális eszközökhöz és hozzászólhat a fórumhoz is, amennyiben elfogadja az Adatkezelési szabályzatot.

Elfelejtettem a jelszavam - Elfelejtettem a felhasználónevet

Felhasználó
Jelszó

Kétszeresen is hátrányos helyzetben vannak Magyarországon a súlyosan fogyatékos gyerekeket nevelő családok. A fogyatékossággal együtt járó személyes problémák mellett egy ilyen családtag nevelése együtt jár az anyagi lecsúszással. Ha az állam jobban odafigyelne a legelesettebbek oktatási jogainak érvényesítésére, akkor több ezer család sorsán kívül a saját dolgát is megkönnyítené.

Tóth Gergely cikke itt olvasható: Index

Fanni beiskolázásának kálváriája

A mezőnagymihályi kislány, Fanni autizmussal él. Hiába integráló a helyi általános iskola, felvenni sem akarták, írja a Népszabaság Online. Mivel az iskola alapító okiratában szerepel az autista gyermekek integrációja, ezért végül a helyileg illetékes szakértői bizottság ezt az iskolát jelölte ki a gyermeknek, de a bizottsági javaslat ellenére gyógypedagógiai asszisztenst a fenntartó nem biztosít.

A kislány anyukája hiába kért ombudsmani állásfoglalást. Jelenleg az ügy az Egyenlő Bánásmód Hatóság előtt van.

A cikk itt olvasható: NOL 

A cikk alatt olvasható kommentben az édesanya további információkat közöl.

A Magyar Narancs riportja Ruzsa Z. Imre matematikussal.

A Magyar Tudományos Akadémia tagja, a Rényi Matematikai Kutatóintézet számelméleti osztályának vezetője. Kutatási eredményeiért számos díjat kapott. Fő területei az analitikus, a valószínűségi és a kombinatorikus számelmélet. 57 éves, nős, autista.

A cikk itt olvasható.