Kicsit eltűntünk..
Egy kis helyzetjelentés, hogy működnek a dolgok egy toleráns iskolában:
11 éves gyermekünk - lehet, hogy a kamaszodás is belejátszik - képtelen figyelni órán, általában a az őt aktuálisan zavaró dolgokon elmélkedik (közelgő influenza járvány, időjárás), ezért kb abszolút nem követi az eseményeket. Plusz van egy hiperaktív gyerek, aki kb szétveri az órát, neki ez is teljesen elvonja a figyelmét. Most ráadásul úgy tűnik, hogy gyanús, hogy alaki diszgráfiája van.. Tanács a fogadóórán, járassuk különtanárhoz. Tényleg felmerül, hogy a búbánatos ******-ért küldöm be a suliba, ha ezek szerint még az alap (egyébként totálisan haszontalan) tananyagot is nekem kell otthon a fejébe tölteni. Informatikán a korszerű ismeretátadás jegyében ugye eleve 20 évvel ezelőtt is teljesen szemétre való ismereteket tanulnak (írásbeli!! dolgozat, mi a szoftver definíciója, stb...), amiért járathatom programozni külön saját költségen. Angolon kb semmi nem történik, jó ha bemutatkozni be tud 1 év után, miközben 5-ös angolból... arra is taníthatom én.. Még jó, hogy legalább fűtés van, mert nem érzem teljesen haszontalannak az ott tartózkodását.