köszi a válaszokat,hát,kb mindegyik szitut igy kéne kielemezni mit takarhat-mit szeretne,mint a fürdőset...
nekem az a nehéz,-mondjuk ezt a fürdős problémát is ki lehetne váltani azzal,ha valami feladatot adok neki,foglalkozik valamivel,amig a kicsi fürdik...,szóval hogy eszetlenkedés,tárgyak dobálása és földön fetrengés helyett feladatot adjak neki,állandóan agyaljak neki való feladatotkon,mert ha munka van dolog van,akkor piszkálódás,morgás,nyüglődés sincs...szárnyakat kap,és csinálja...de persze ha nem akar semmit se,akkor valóban semmi nem jó...máskor meg olyanokra képes,amit nem is gondolnék...de ahogy olvasom,ezt ti is írjátok,hogy hullámzóak a kedélyek...
és igen,végső elkeseredésemben mikor semmi nem használ,én is szoktam zsarolni,ha ezt nem csinálod,nem hagyod abba nem lesz ez vagy az..de sajna sok esetben nem érdekli.jó,akkor nem megyünk,közli és ennyi...én is úgy gondolkodtam hogy a mese pl az jár,abból nem akarok elvonni,pláne hogy mióta nem alszik du.az a pihi,és tényleg a mindene a mese,tv számítógép nincs,meseolvasás van.de ha más nem izgatja,nem tudok megvonni tőle mást,volt már rá példa,hogy nem olvastam...csak mondjuk az a rossz,hogy akkor emiatt még nagyobb hiszti van:(
nehéz tényleg a középutat meglelni...