Shyla, az ép ész az megmarad, de gyomorfekély, magas vérnyomás, ez, az, kinek mi...

Ez a legjobb időszak a fejlesztésre, muszáj tolni, nincs mese. Az iskola egy katasztrófa, addig fel kell hozni amennyire lehet, mert ott aztán elenyésző a segítség és a tolerancia. (Az integrálóban, nyilván oda fog majd járni, de ehhez nagyon keményen kell a fejlesztést vinni még az aspergereseknek is.)
A bölcsis fejlesztés mellett a logopédus szól, a kognitívnek jelentősége valószínűleg nincs, konduktor meg az elmondásod alapján nem kell. A dilemma a Korai és a bölcsi közt a logopédus/autis gyógyped. A kettő együtt kéne. Leírásod alapján viszont az autis a fontosabb. Amíg belejössz a fejlesztésbe, addig én a Koraira szavazok, mégpedig úgy, hogy végignézed minden alkalommal. Később tudod otthon csinálni, ami alapvetően fontos. Nem az a lényeg, hogy az ember ide-oda mászkáljon a térben a fejlesztések közt, hanem a fejlesztés, és ezt a szülők tudják otthon csinálni (aki ráérez, mert azért ez nem könnyű).