Nemrég voltam fogadóórán a fiam tanítónőjénél. Átbeszéltünk egy csomó mindent, szerencsére eléggé jól halad Á. a tantárgyakban. Nehézsége leginkább az osztálytársaival van, sokszor belékötnek, és ő ezt nem nagyon érti, hogy miért, és sajnos sok buta dolgot átvesz tőlük, pl. csúnya beszédet. Valahogy ezt is vizualizálnom kellene, hátha akkor jobban megérti a dolgokat.
Készítettem egy iskolai élettel kapcsolatos anyagot is, de azt még ki kell egészítenem néhány dologgal, amit a tanítónő említett.
Labolen, majd átküdöm, hogy milyen képekre lenne még szükségem. Köszönöm előre is!
Készítettem még egy anyagot arra a problémánkra, hogy Á. mindig mindenhova el szeretne utazni, és már megőrültünk a kérdéseitől, hogy mikor megyünk Kambodzsába, Tuvaluba meg akárhova? Meg azt is kérdezgette, hogy milyen országokban voltunk már, annak ellenére, hogy már tudta az összeset. Először leírogattuk: én a saját listámat, Á. pedig párhuzamosan az apjáét, de aztán ezt is betettem az anyagba.
Champ, te írtad, hogy ez nálatok is így van, hogy Z. utazgatni szeretne...
Szóval ez az anyag is segített, most már nem kérdezget annyit ezekről, azért néha bepróbálkozik: hogy hova szeretnél elmenni Tuvaluba vagy Irakba?

Ezt is felteszem a DB.-be.