Az auti.hu oldal süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer.
A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek.
Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük olvassa el a Jogi Nyilatkozatot.
LOGIN
Regisztráció
Avatar
Nincs még fiókja?

Regisztrációjával hozzáfér a letölthető feladatokhoz, vizuális eszközökhöz és hozzászólhat a fórumhoz is, valamint feliratkozik hírlevelünkre és elfogadja a felhasználási feltételeket.

Elfelejtettem a jelszavam - Elfelejtettem a felhasználónevet

Felhasználó
Jelszó

Integrált családi nap a Petőfi Irodalmi Múzeumban

„Növünk együtt" Arany János unokája, Piroska tekintetén keresztül fedezte fel, közös játékaikban tapasztalta meg a rácsodálkozás, az újra megismerés bizsergető izgalmát, azt a különös csodát, mely a sokszor látott hétköznapi jelenségekhez tapadó érdektelenséget figyelemmé, odafordulássá, kérdezéssé szelídíti. Mi is szeretnénk együtt nőni, hogy akik értelmi fogyatékossággal vagy anélkül élnek, rácsodálkozhassanak egymásra, s a távolságtartó idegenség helyét a még nem ismert felfedezésének vágya váltsa.   Kép: Petőfi Irodalmi Múzeum Az integrált családi napokra várunk minden gyermeket, aki még...

Hasznos tanácsok

    Fórum

    Eseménynaptár

    loader

    Videók

    Szórakozás

    Meséld el a történeted!

    MORZSÁK AZ AUTIZMUSRÓL – A TANÓRA, MINT AKADÁLYPÁLYA

    Megoldások az autista gyerekek inkluzív oktatásban tapasztalható tanórai problémákra
     
    A  „Morzsák az autizmusról” című szakmai műhely sorozatának következő témája az autista tanulók inkluzív oktatásban tapasztalható tanórai problémák és ezek lehetséges megoldásai.
     
    A következő témaköröket tekintjük át:
    • tantermi és tanórai viselkedési szabályok kialakítása,
    • a tanórákon megjelenő tanulási nehézségek és megoldási stratégiái,
    • a tantárgyakra jellemző tanulási nehézségek és megoldási stratégiái,
    • az autista tanulók erősségeinek figyelembevétele a tanórákon,
    • jutalmazás alkalmazása többségi osztályokban tanuló autista gyermekeknél,
    • a differenciálás lehetőségei,
    • a strukturálatlan idő eltöltésének segítése.
    Az előadókról:
    Farkas Gyöngyi Karolina, gyógypedagógus, az inkluzív nevelés tanára, az Autizmus Koordinációs Iroda munkatársa. Széleskörű tapasztalatait az Autizmus Alapítvány Iskolájában, a Nemzetközi Cseperedő Alapítványnál és a Nyolc Pont Projekt intézményfejlesztése során gyűjtötte. A Symbo Alapítvány szakmai vezetője. Autizmus-specifikus tréner, aki számos képzés és tréning oktatója: CAT-kit, Ö.T.V.E.N, Pozitív Viselkedéskezelés, Autizmus 5 lépésben – szülői kompetenciafejlesztő tréning, Szexualitás és párkapcsolatok oktatása.
     
    Faragó Melinda, gyógypedagógus, árnyékpedagógus, a Symbo Alapítvány szakmai vezetője. Szakmai tapasztalatát az Autizmus Alapítvány Iskolájában, a Gyermekek Házában és a Móra Ferenc Általános iskolában szerezte. A Nyolc Pont Projektben intézményi támogató szakértőként dolgozott. Árnyékpedagógusként több éves tapasztalattal rendelkezik az iskolai inklúzió, az autizmus-specifikus szülő-, kortárs- és pedagógus-érzékenyítés terén.
     
    Módszer:
    interaktív előadás, kiscsoportos munka
     
    Időpont:
    2017. május 26. péntek
     
    Időtartam:
    8 óra*, 9.30 órától 17.00 – ig tart
    (*Pedagógusok részére a tanfolyamok a 277/1997. (XII.22.) számú Kormányrendeletben foglaltak szerint elszámolhatók, amennyiben a pedagógus munkáltatója a továbbképzést a rendeletben meghatározottak szerint elfogadja. A hétévenkénti továbbképzés legfeljebb huszonöt százaléka teljesíthető harminc foglalkozási óránál rövidebb, nem akkreditált képzésben való részvétellel, amennyiben a képzési idő legalább az öt órát eléri.)
     
    Helyszín:
    FSZK Nonprofit Kft., 1071 Budapest, Damjanich u. 4.
     
    Jelentkezési határidő:
    2017. május 19. 12 óra
     
    További információ, részvételi díj, jelentkezési lap: fszk.hu